Månadsmål - Januari 2012

Shit, det har redan gått en månad av det nya året!
Tiden bara rusar iväg och det känns som fredag varje dag :)

Dags att summera månadsmålet.
Har ju valt detta år att lägga fokus kring mål ENBART när det gäller träning och det har gått kanon! Inspirationen för och framförallt VILJAN att träna är på topp och jag har känt mig piggare än nånsin (ja, förutom när klockan ringer kl 05 på morgonen då, men vem i helskotta är pigg då?). Och så kan jag sova på kvällarna nu. INGA problem alls. Ligger iotne längre och vrider och vänder på mig i 3 timmar innan jag kommer till ro, utan jag somnar rätt så fort nu :) Skönt...

Målet för januari var att tillbringa minst 4 dagar i veckan på gymmet. Och hur blev det då?
Vecka 1: 6 dagar (godkänd)
Vecka 2: 5 dagar (godkänd)
Vecka 3: 6 dagar (godkänd)
Vecka 4: 5 dagar (godkänd)
Totalt antal genomförda träningspass: 37

Tilläggas bör att denna summering är från vecka 1 till vecka 4, dvs 2-29 januari.

Jag är GRYMT nöjd med min prestation denna månad och imponerad av det faktum att jag LÄNGTAR tills det blir barmark så jag kan ge mig ut på löprundor utomhus :)
Jag VILL träna!

Men nu är det dags; ny månad, nya mål! :)

Kvällsmat

Idag lyxar jag till det genom att njuta av min kvällsmacka framför TVn.
Te, Polarbröds "Lyxkaka" med leverpastej, vindruvor och banan *yummie*

Träning - vecka 4, 2012

Måndag
Cykling, 20 minuter (6,9 km)
CX, 30 minuter

Tisdag
BodyStep, 60 minuter

Onsdag
EasyLine, 45 minuter

Torsdag
CrossTraining, 40 minuter (1,8 km)

Fredag
Vilodag

Lördag
Vilodag

Söndag
Löpband, 30 minuter (5 km)
BodyStep, 60 minuter

Den här veckan har jag haft en extrem längtan efter barmark. Känslan att "åh, låt det bli barmark snart, jag vill ge mig ut o springa" har infunnit sig hos mig i stort sett varje dag :)
Skönt! :)